Good times


Var hemma hos min taiwanesiska väninna Yo förra fredagen och lärde henne göra svenska köttbullar á la mamma. Vi hade mycket trevligt och hon gav mig taiwaneiska snacks, mycket goda! De blåa är nudlar med smak, krispigt att tugga på hahah. Det orangea jordnötschokladbitar, gött!

Jag och Lawler har varit ute och äventyrat som vanligt, vissa händelser kan ha undvikits för allas bästa men man ska inte ångra sig alltför mycket här i livet. Kul har vi då alltid och den här glassmojen var helt stört god. Japaner knows ice cream mojer 8D

Lawler är en väldigt nice vän att ha, utan henne tror jag defintivt jag hade mått sämre än vad jag gör nu. Det är otroligt vad mycket knäppa minnen vi har ackumulerat på den här korta tiden.
Har köpt sjukt goda glassar i form av melonbitar, eftersom melon kostar seriöst skjortan här så blir det nog de här rackarna istället för den äkta varan.

Kommentarer
Postat av: Smithereens

Var hitta ni baota glassarna (undrar en annan KICL:are)? ;)

2012-06-20 @ 11:35:25
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vilket coolt halsband!

2012-06-22 @ 18:33:20
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0