Nu är det sommar nu är det sol...


..och snart regnperiod i Japan. Den här goa lilla saken har inget att göra med varken sommar eller regnperiod men jag slänger upp den ändå för att fira att mina midterms är över. Fick resultaten tillbaka idag och ska jag vara ärlig var det egentligen inget bra, bara mindre bra och brutalt dåligt haha. Men jag kan med gott samvete konstatera att jag faktiskt pluggat så gott jag kunnat och att jag helt enkelt får försöka lite mera på mina finals som är i september.

Käkade sushi häromveckan, man kan köpa sjukt goda rullar med sushi på min matbutik så jag passade på att mumsa loss några dagar när jag hade brutala sushicravings. Säääääjtaaan vad gött det kan vara ibland alltså..

Random liten damm i kejsarpalatsparken
Annars då? Ja, nästa vecka är ju midsommar och jag funderar starkt på att binda ihop en liten blomsterkrans (jo jag vet, jag Sofia ska pyssla. Lär ju bli fult och jag lär ju få brutala utbrott på att det blir fult men men) och orera i mitt klassrum om den fantastiska högtiden Midsommar. Blomsterdekorerad fallos i all ära. På lördag är det även ett år sedan jag tog studenten, what the shit? Ett år sedan!? Känns som igår men samtidigt inte.. Gosh, sista veckan med klasserna var magical times, blir ibland lite ledsen i ögat när jag tänker på att mina skolår är över..

Kommentarer
Postat av: Sero

Äntligen ett inlägg;) Sushi är gott! Du kan göra en krans om du bara vill och skolåren är inte över om du väljer att vidareutbilda dig:) Puss puss lilla goding!

2012-06-14 @ 14:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0