Glad Midsommar!

Glad midsommar på er alla i Sverige! Hur var vädret? Här i Kyoto har vi haft en varm och skön dag trots att vi är mitt uppe i regnperioden. Piffade till mig lite extra i midsommarens ära och tog på mig min nya klänning, är riktigt nöjd med den! Jag och sambosarna tog bussen ner till stan efter skolan och shoppade lite i midsommarens ära... Väl nere på stan åt vi en god lunch bestående av ett set med misosoppa, ris, friterat fläsk och vitkålssallad. Riktigt mumsigt. Sedan strosade vi runt i affärer (blev även utfrågade av en liten smal japanska som verkligen inte visste vad för mycket smink var om hur vi alla kunde komma från samma land när vi såg så olika ut!! Hon var rejält chockad även efter förklaringen) och handlade hem lite smått och gott. Avslutade dagen med glass på baskin robbins och mumien filmen. Måste säga att den filmen var mer läskig när jag såg den med ferievägsgänget vid typ 7års ålder..


Dena glömde mobilen och sprang upp och hämtade den medans vi väntade på bussen, jag och Johanna var självklart tvungna att börja fula oss framför kameran som vi alltför ofta gör..

Här lyckades vi ganska bra, eller hur? ;)

 



Kommentarer
Postat av: Frida

Klänningen var gorgeous! :D

2012-06-23 @ 11:15:17
Postat av: Sara

Fin du är lillasyster! Pussiduss

2012-06-24 @ 15:50:39
Postat av: modern

Så fina ni är, puss

2012-06-25 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0