20 år

Igår fyllde jag 20 och hur känns det då? Tja, faktiskt inte så annorlunda alls 8D Det här är mitt gulliga födelsedagkort som jag fick med mina presenter på morgonen..

Jag fick en massa fina saker av mina vänner.. Bland annat en parfym...

En ögonskugga från MAC jag suktat efter i seriöst ett år..

Fina sandaler som gav mig brutala skavsår haha

En mycket fin fotobok fyllda med bilder på en väldigt vacker man XD

På kvällen gick vi till en restaurang som hade som ett "world kitchen" tema med en buffé fylld med smaskigheter! Vi hade det som vanligt väldigt trevligt med mycket skratt.. All in all så var det en väldigt lyckad födelsedag, tack så mycket till alla som förgyllde den :D



Kommentarer
Postat av: Frallan

Ååååååååh väldigt vacker man !!!! <3

2012-07-12 @ 21:33:50
Postat av: Syster sara

Vad bra att du hade en fin dag! Present från mig kommer :) puss puss!

2012-07-12 @ 22:27:09
Postat av: Ingela

Fina grejer du fått!!

Skickar dig massa grattiskramar försenat, har varit i Norrfällsviken och kom hem igår kväll,första semesterveckan avklarad...går fort...Sköt om dig och ha det så bra hälsar Ingela & Leif

2012-07-13 @ 10:28:28
Postat av: Anonym

2012-07-13 @ 14:38:34
Postat av: Anonym

2012-07-13 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0